Uwolnij się od cukru raz na zawsze

Uwolnij się od cukru

Uwolnij się od cukru

Każdego roku kiedy zbliża się wiosna organizuję wyzwanie dla wszystkich osób, które pragną wyrwać się ze szponów cukru. Jeśli masz wrażenie, że ta biała substancja uzależniła również Ciebie, to koniecznie przyłącz się do nas.

Założę się, że pewnie już wiele razy próbowałaś wyeliminować cukier ze swojej diety, ale za każdym razem Twoje działania kończyły się niepowodzeniem.

Wiesz czemu tak się działo?

Przede wszystkim dla tego, że zbyt radykalnie podchodziłaś do sprawy. Zobacz, jeśli jesz cukier od kiedy byłaś małym dzieckiem, to porzucenie tego zwyczaju z dnia na dzień jest w zasadzie niemożliwe do wykonania. Pewnie się teraz zastanawiasz, co w takim razie powinnaś zrobić, żeby tym razem odnieść sukces. Już Ci mówię:

  • zbadaj przyczyny Twojej ochoty na słodycze,
  • zdobądź fachową wiedzę na ten temat, która przygotuje Cię do eliminacji cukru z Twojego jadłospisu,
  • wychodź z tego uzależnienia powoli, łagodnie i stopniowo,
  • pamiętaj, że złego nawyku nie da się wyeliminować, trzeba go zastąpić nowym, zdrowym i korzystnym.

Na to wszystko potrzeba trochę czasu, a przede wszystkim systematyczności. Każde działanie musi nastąpić w odpowiedniej kolejności. Brzmi dość skomplikowanie?

Uwolnij się od cukru raz na zawsze

Samej jest  trudno motywować się i trwać w swoim postanowieniu. Kiedy masz wsparcie osób, które są życzliwe, pełne zrozumienia, to aż się chce działać i dostajesz skrzydeł. Dlatego zachęcam Cię do przyłączenia się już dziś do klubu Zdrowa i Aktywna kobieta, w którym przez cały luty ponad 200 cudownych kobiet będzie się wspierać i dopingować wzajemnie podczas wyzwania „Pożegnanie z cukrem”. Chcesz być jedną z nas? Jeśli tak, to koniecznie dołącz już dziś do wyzwania „Pożegnanie z cukrem”.

Podczas wyzwania będziemy poruszać między innymi następujące tematy:

  • anatomia słodkiej zachcianki,
  • jak zmniejszyć apetyt na słodycze,
  • zdrowe zamienniki cukru,
  • zdrowe słodkości,
  • co warto włączyć do diety,
  • w jakich produktach spożywczych jest ukryty cukier,
  • cukier zawarty w owocach,
  • przykładowy jadłospis z ograniczeniem cukru.

Co zyskasz dzięki cukrowemu detoksowi:

  • niższy poziom glukozy we krwi,
  • odzwyczajenie się od słodkiego smaku,
  • pokonanie uzależnienia od słodyczy,
  • szczuplejszą sylwetkę,
  • mniejsze ryzyko nowotworów,
  • zmniejszenie ryzyka zachorowania na cukrzycę 2 stopnia,
  • młodszy wygląd skóry,
  • szybszy metabolizm,
  • przypływ energii

Według psychologów wystarczy 21 dni, żeby zastąpić stary niezdrowy nawyk dobrym. W ciągu najbliższego miesiąca będziesz stopniowo oczyszczać swój jadłospis z cukru oraz sztucznych słodzików, abyś odzwyczaiła się od słodkiego smaku. To jak, przyłączysz się do nas? Jeśli tak, to wejdź w ten link Zdrowa i Aktywna Kobieta.

W komentarzu koniecznie daj znać jakie zagadnienia związane z cukrem interesują Cię najbardziej.

  • Bardzo ciekawy temat 🙂 Ja też jestem w trakcie wdrażania znacznych ograniczeń cukru w mojej diecie. Chętnie zapoznam się z przykładowymi jadłospisami, o których wspominasz powyżej. Pozdrawiam serdecznie

  • Chętnie do Was dołączę, bo już kilka razy podejmowałam sama wyzwanie niestety bez powodzenia!

  • Ja już się od cukru uwolniłam, gdy wykryto mi insulinooporność! Teraz słodkości mi nie smakują

  • U nas realnie wystarczył miesiąc, żebyśmy się odzwyczaili od słodyczy. Na początku bolało, ale teraz nawet nie mamy ochoty na czekoladę, gdzie wcześniej się po prostu rzucaliśmy i znikała w mgnieniu oka. Tak więc – da się. Jedyna rzecz – nadal słodzę kawę i herbatę, no nie smakuje mi bez słodyczy, chociaż teraz tylko ksylitolem 😉

  • Generalnie uważam, że moja dieta jest całkiem zdrowa, ale właśnie te słodycze to moje największe utrapienie 😛 Jednak zauważyłam, że stosuję zdrowsze zamienniki cukru np. fit desery, to moja chęć na cukier w formie np. batonika ze sklepu jest dużo niższa. Do grupy jestem zapisana i regularnie śledzę i czytam – b.ciekawie to wszystko prowadzisz Aniu 🙂

  • O nie, trudno, to ja już wolę być okrągła niż zrezygnować ze słodyczy. Nie jem ich wiele, nie jadam codziennie, ale od czasu do czasu kiedy widzę coś ciekawego w jakiejś cukierni, no wprost Muszę! Piękne ciasteczko wyglądem przypominające biedronkę, albo pyszny francuski migdałowy croissant jaki wczoraj zobaczyłam w jednej z piekarni-cukierni w Tokio. No i nic na to nie poradzę…straszny łasuch ze mnie i tyle… pozdrawiam 😉