Rozgrzewające śniadania na słodko bezglutenowe i bezmleczne ebook

Rozgrzewające śniadania na słodko bezglutenowe i bezmleczne ebook

Rozgrzewające śniadania na słodko bezglutenowe i bezmleczne ebook

Jeśli zaraz po przebudzeniu odczuwasz potrzebę zjedzenia czegoś ciepłego i słodkiego, żeby rozgrzać się oraz dobrze nastroić na dzień dobry, to dzisiaj chciałam podzielić się z Tobą moimi propozycjami na pyszne, a do tego zdrowe słodkie śniadania na ciepło i nie tylko. 

A przy okazji jeśli chciałabyś dowiedzieć się jakie błędy żywieniowe sprawiają, że nie możesz schudnąć i masz nieodpartą ochotę na niezdrowe słodycze, to mogę Ci w tym pomóc! Na podstawie wywiadu zdrowotno – żywieniowego przeanalizuję Twój aktualny sposób odżywiania i powiem Ci co możesz zrobić, aby:

  • przestać przybierać na wadze,
  • zacząć chudnąć,
  • przestać objadać się słodyczami,
  • przestać czuć permanentne zmęczenie,
  • pozbyć się wzdęć i/lub zaparć,
  • poprawić wyniki badań.

Zainteresowana? Jeśli tak, to napisz do mnie na lifestylerka@gmail.com lub wejdź w link i umów się ze mną na Analizę nawyków żywieniowych.

Rozgrzewające śniadania na słodko

Już od samego rana wdrażam w życie moje codzienne poranne rytuały. Wprowadzają mnie one na dzień dobry w świetny nastrój. Poza tym dodają energii oraz  przyjemnie rozgrzewają. Pierwsze co robię po przebudzeniu, to biegnę prosto do kuchni, żeby nalać sobie szklankę ciepłej wody. Następnie szybciutko (najczęściej ze szklaną wody w dłoni) lecę do łazienki, żeby wziąć gorący prysznic. Uwielbiam te kilka minut o poranku kiedy woda pobudza mnie do życia i zmywa nocny sen. Świeża, rozgrzana i pachnąca jestem gotowa zmierzyć się ze wszystkimi wyzwaniami, które przyniesie mi bieżący dzień.

Jesienią oraz zimą tak sobie gospodaruję rano czasem, że starcza mi go na przygotowanie pożywnego ciepłego posiłku. Zazwyczaj jest to rozgrzewająca owsianka, jaglanka lub gryczanka z różnymi pysznymi dodatkami takimi jak owoce, orzechy, kakao, syrop klonowy, czy cynamon lub imbir. Pyszności! Jakąś godzinę po śniadaniu piję sobie kubek zielonej herbaty z kwiatem jaśminu. Dzisiaj podzielę się z Tobą przepisami na moje ulubione rozgrzewające jesienne śniadania i nie tylko. Wystarczy, że ściągniesz e-book “Rozgrzewające śniadania na słodko”, który przygotowałam z myślą o Tobie.

Rozgrzewające właściwości składników

W skład potraw zawartych w ebooku“Rozgrzewające śniadania na słodko”, wchodzą składniki , które oprócz wielu wartości odżywczych również znakomicie rozgrzewają, a także poprawiają nastrój:

  • kasza gryczana, zawiera dużo błonnika oraz witaminy z grupy B. Ponadto ma właściwości rozgrzewające. Także na jesienne i zimowe chłodne poranki jak znalazł. W połączeniu z kakao jest po prostu genialna!
  • płatki owsiane (bezglutenowe), to bogate źródło wysokiej jakości białka roślinnego, zawarta w nim witamina B1 oraz kwas pantotenowy przeciwdziałają zmęczeniu, a także rozdrażnieniu. Owies zawiera też substancje działające antydepresyjnie likwidujące zły nastrój. Roślina ta jest również bogata w przeciwutleniacze (zwłaszcza w witaminę E), które zapobiegają niszczeniu organizmu przez wolne rodniki. Doskonałe źródło błonnika, który obniża poziom cholesterolu, wiąże kwasy tłuszczowe oraz substancje toksyczne i zwiększa ich wydalanie. Co ciekawe zapobiega namnażaniu się komórek nowotworowych. Ponadto usprawnia pracę jelit, wiąże nadmiar kwasu solnego w żołądku, pomaga więc przy nadkwasocie i zgadze. Daje uczucie sytości, pozwalając zmniejszyć kaloryczność posiłków, co jest bardzo korzystne dla osób, które chcą stracić nadprogramowe kilogramy,
  • kasza jaglana, są osoby, które w okresie zimowo – jesiennym poddają się i sięgają po niezdrowe słodycze. Można trochę osłodzić sobie życie, jednak niech to będą zdrowe rozwiązania.  Do tego celu nadaje się doskonale kasza jaglana, która może być bazą do rozgrzewających, zdrowych, a jednocześnie słodkich śniadań, czy deserów. Ma liczne zalety: właściwości rozgrzewające, jest niesamowicie sycąca, oczyszcza organizm z toksyn obniża poziom cholesterolu, zawiera sporo żelaza, cynku, miedzi oraz witamin takich jak B1, B2, B6. W przeciwieństwie do innych kasz ma charakter zasadowy, co jest wielkim plusem, ponieważ większość spożywanych przez nas na co dzień produktów jest jednak kwasotwórcza. W e-booku “Rozgrzewające śniadania na słodko” znajdziesz miedzy innymi przepis na pyszną rozgrzewającą jaglankę.