Świąteczne fit potrawy bezmleczne i bezglutenowe ebook

Świąteczne fit potrawy bezmleczne i bezglutenowe

Świąteczne fit potrawy bezmleczne i bezglutenowe

Zbliżające się święta Bożego Narodzenia, to magiczny, rodzinny czas wypełniony zapachem cynamonu, pomarańczy i domowych wypieków. Jednak dla wielu osób, które zmagają się ze swoją nadwagą lub są na diecie eliminacyjnej, ten dla wszystkich radosny okres może być ciężką próbą silnej woli. 

Święta, to niezwykle frustrujący okres, jeśli walczysz o zrzucenie zbędnych kilogramów lub jeśli jesteś osobą, która ze względów zdrowotnych musiała wykluczyć ze swojej diety jakieś produkty, takie jak na przykład gluten, czy nabiał. Chciałabyś móc celebrować te wyjątkowe dni tak jak inne osoby, ale jednocześnie nie chcesz zniweczyć wielu miesięcy ciężkiej pracy nad swoją sylwetką i zdrowymi nawykami. Zatem zaczynasz się stresować, zanim Boże Narodzenie zdąży na dobre się zacząć.

Jednak fakt, że jesteś na diecie redukcyjnej lub to, że zdrowo się odżywiasz albo eliminujesz jakieś produkty ze swojego jadłospisu wcale nie oznacza, że w Święta masz się głodzić i odmawiać sobie wszelkich przyjemności. Wręcz przeciwnie. Rozpieszczaj się odświętnymi smakami, ale rób to z głową.

Świąteczne fit potrawy bezmleczne i bezglutenowe

Wiele tradycyjnych bożonarodzeniowych potraw jest tłustych i ciężkostrawnych. Ponadto zawierają składniki, które wielu osobom szkodzą. Jednak przy odrobinie pomysłowości będziesz mogła zajadać się pysznymi, świątecznymi daniami bez przykrych skutków ubocznych w postaci nadprogramowych kilogramów, czy bólów brzucha. Żeby ułatwić Ci to zadanie przygotowałam ebook “Świąteczne potrawy” z propozycjami bezglutenowych i bezmlecznych fit potraw świątecznych, które być może zainspirują Cię do stworzenia swojego własnego pysznego jadłospisu. W ebooku znajdziesz przepisy zarówno na potrawy z ryb, mięsa, zupy, jak i bezglutenowe oraz beznabiałowe słodkości. Życzę Ci przyjemnej lektury oraz przepysznych świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych.

Jak nie objadać się w Święta

A na deser dorzucam garść sprawdzonych sposobów na to, jak nie objadać się w Święta:

  • serwuj potrawy na mniejszych niż za zwyczaj talerzach, dzięki temu trikowi optycznie będzie Ci się wydawało, że masz pełen talerz przysmaków. Jednak w rzeczywistości zjesz ich o wiele mniej niż sądzisz,
  • pół godziny przed posiłkiem wypij szklankę wody, wypełni Ci żołądek, a równocześnie przyspieszy metabolizm,
  • zjedz coś przed wyjściem z domu, jeśli idziesz do kogoś na śniadanie, które ma być o 10-11, to zjedz coś zaraz po przebudzeniu. Dzięki temu nie dopadnie Cię napad wilczego głodu, kiedy o pustym żołądku zasiądziesz przy suto zastawionym stole,
  • zacznij od niskokalorycznych potraw, takich jak warzywa, sałatki, ryby. Dzięki temu zjesz mniej tych treściwych dań,
  • kaloryczne dania zawsze zagryzaj surowymi warzywami oraz owocami, zawarty w nich błonnik sprawi, że szybciej poczujesz się najedzona.

A teraz pobierz ebook Świąteczne potrawy” i zdobądź inspiracje do swojego

świątecznego jadłospisu!