Jak przestać objadać się słodyczami

Jak przestać objadać się słodyczami

Jak przestać objadać się słodyczami

Pragniesz  raz na zawsze wyeliminować cukier ze swojej diety, ale za każdym razem Twoje działania kończą się niepowodzeniem? Jeśli tak, to mam dla Ciebie świetne rozwiązanie tego problemu.

Znowu to zrobiłaś! Pomimo, że kolejny raz obiecywałaś sobie definitywnie skończyć ze słodyczami, to jednak uległaś pokusie. Rano zaspałaś i atmosfera w domu była dość napięta, następnie spóźniłaś się do pracy, a na dodatek pod koniec dnia szef Cię zdenerwował. No i stało się! Paczka ciasteczek w polewie czekoladowej została pochłonięta na jednym posiedzeniu. Co zrobić, żebyś kolejnym razem kiedy będziesz zmęczona, głodna, smutna lub znudzona nie powtórzyła tego samego błędu? Masz następujące opcje – możesz przyjrzyj się swojej diecie oraz przeanalizować nawyki żywieniowe lub zapisz się jak najszybciej na program “Uwolnij się od cukru”.

Przyjrzyj się swojej diecie

Zacznij od dokładnego przeanalizowania swojego codziennego jadłospisu. Zwróć uwagę na produkty zawierające węglowodany proste, a także te z wysokim indeksem glikemicznym. Powodują one, że po ich zjedzeniu poziom cukru gwałtownie skacze do góry, a następnie bardzo szybko spada na przysłowiowy łeb i szyję poniżej poziomu wyjściowego. W takiej sytuacji Twój organizm reaguje głodem, w następstwie czego domaga się paliwa, które zacznie działać natychmiast. Także sięgasz po ciasteczko, wafelka lub czekoladę które dają Ci gwałtownego energetycznego kopa i łagodzą ssanie w żołądku. Jednak to tylko chwilowe uczucie, które szybko mija, a głód oraz chęć na słodkie znowu powracają ze zdwojoną mocą. Założę się, że doświadczyłaś tego na własnej skórze.

Spróbuj też namierz ukryty cukier oraz jego zamienniki w produktach, które spożywasz każdego dnia. Często znajdują się tam, gdzie najmniej byś się ich spodziewała. Przyjrzyj się dokładnie składnikom takich produktów jak: chleb, makaron, jogurty, wędliny, ketchup, czy płatki śniadaniowe. Sprawdź ile zawierają cukru, różnego rodzaju słodzików oraz mąki pszennej. Gwarantuje Ci, że mocno się zdziwisz.

Przeanalizuj swoje nawyki

Całkiem możliwe, że Twoje zachcianki na słodycze są po prostu rezultatem źle rozplanowanych posiłków w ciągu dnia. Masz w zwyczaju jeść o nieregularnych porach? Często omijasz śniadanie, drugie śniadanie, czy podwieczorek? Dodatkowo spożywasz produkty bogate w węglowodany proste, a także te o wysokim indeksie glikemicznym? Jeśli tak, to powinnaś wiedzieć, że wszystkie te działania również powodują gwałtowny wzrost, a następnie spadek poziomu glukozy we krwi. Następstwem tego jak już wiesz jest zwiększenie odczucia głodu oraz wzmożona ochota na słodycze. Ponadto metabolizm i cała regulacja przyjmowania pokarmu ulegają zaburzeniu, co sprzyja gromadzeniu się tkanki tłuszczowej. A tego przecież nie chcesz, prawda? Zatem, aby uniknąć ochoty na słodkie i skutecznie chudnąć rozplanuj swoje posiłki z głową. Ponadto jedz często, ale niewielkie porcje. Zadbaj też o to, żeby pożywienie na Twoim talerzu było bogate we wszystkie składniki odżywcze potrzebne organizmowi.

Twoim sprzymierzeńcem w walce z ochotą na słodycze jest również aktywność fizyczna oraz sen. Ta pierwsza, ponieważ kiedy ćwiczysz, to wytwarza się hormon szczęścia – serotonina, która obniża łaknienie na słodkie przekąski. Ważne jest też, żeby się wysypiać, ponieważ kiedy jesteś zmęczona po zarwanej nocy przed telewizorem, komputerem, czy na imprezie, to potrzebujesz szybkiej i dużej dawki energii. A co C ją da? Oczywiście słodycze oraz produkty bogate w węglowodany proste – na przykład pizza .

Jak przestać objadać się słodyczami

Chciałabyś teraz przeanalizować swoją dietę i wreszcie dowiedzieć się, czy zawiera produkty, które powodują nieodpartą ochotę na słodycze? A także wziąć pod lupę swoje codzienne nawyki i  zobaczyć, czy również one mają wpływ na to, że nie możesz powstrzymać się od zjedzenia kolejnego batonika lub ciasteczka? Jeśli odpowiedź brzmi tak, ale nie wiesz za bardzo jak właściwie za to się zabrać, to nie przejmuj się, możesz liczyć na moją pomoc.

Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim autorskim, 3 tygodniowym programie “Uwolnij się od cukru” . Jest wręcz stworzony dla Ciebie, jeśli pragniesz:

  • dowiedzieć się jakie złe nawyki oraz błędy w diecie powodują, że masz nieodpartą ochotę na słodkie,
  • przekonać się, czy powinnaś spożywać węglowodany,
  • nauczyć się prostych trików na zmniejszenie apetytu na słodycze,
  • dowiedzieć się jakie zdrowe zamienniki cukru warto stosować,
  • otrzymać w prezencie e-book z przepisami na zdrowe słodkości (wartość 49 zł),
  • otrzymać indywidualnie dostosowane zalecenia na podstawie wywiadu żywieniowego, który z Tobą
  • przeprowadzę (wartość 49 zł.),
  • otrzymać przykładowy jadłospis redukcyjny bez cukru 1600 kcal. (wartość 49 zł),
  • dostać moje specjalistyczne wsparcie przez cały czas trwania indywidualnego programu w grupie na Facebooku,
  • poczuć, że wreszcie odzyskałaś kontrolę nad tym co jesz.

Jak przestać objadać się słodyczami? Zapisz się już teraz na program “Uwolnij się od cukru”, a osiągniesz swój wymarzony cel!