wtorek, 24 listopada

Połączenie z infolinią Warty jest bezpłatne nawet z Tajlandii czy Brazylii

Zeszłoroczne badanie Polskiej Izby Turystyki  wskazuje, że Polacy na wypoczynek wybierają nie tylko porę letnią – coraz częściej klienci odwiedzają biura podróży w poszukiwaniu wyjazdów na okres od jesieni do wiosny. Rośnie również liczba rezerwacji do odległych, egzotycznych destynacji. Ten kierunek wybrało w zeszłym roku blisko 20 proc. Turystów.

W 2019 roku na czele najpopularniejszych kierunków rankingu PIT pojawiły się: Tajlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Malediwy, Wyspy Zielonego Przylądka i Kenia.

Kosztowne połączenia z zagranicy

W nagłych wypadkach turysta w obcym kraju powinien jak najszybciej otrzymać pomoc lekarską. Osoby posiadające ubezpieczenie turystyczne mogą skorzystać z pomocy ubezpieczyciela w zorganizowaniu pomocy medycznej. W takich momentach kontaktują się telefonicznie z konsultantem na infolinii. Jednak rozmowa wychodząca z Tajlandii lub Australii może kosztować turystę nawet ponad 8 zł za minutę połączenia. Średni czas rozmowy
z konsultantem wynosi natomiast ok. 10 minut – wliczając w to czas oczekiwania na połączenie, podanie niezbędnych danych (w tym numeru polisy) oraz ustalenie potrzeb klienta.

Dotychczas połączenie z ubezpieczycielem z zagranicy mogło być wysokim wydatkiem. Szczególnie jeśli mieliśmy problemy zdrowotne w kraju poza Unią Europejską rachunek po kontakcie z infolinią ubezpieczyciela wynosił co najmniej kilkadziesiąt złotych. Dlatego wprowadzamy rozwiązanie, dzięki któremu klient Warty dzwoniąc nawet z Argentyny czy Filipin nie wyda ani złotówki na połączenie z naszym konsultantem – komentuje Jarosław Nowak, kierujący Wydziałem Assistance w Warcie.

Darmowa rozmowa z konsultantem, dzięki internetowemu połączeniu

Warta przygotowała nowe rozwiązanie dla turystów potrzebujących skontaktować się
z konsultantem na infolinii. W celu rozwiązania problemu kosztownych rozmów telefonicznych Warta oferuje połączenia telefoniczne za pomocą internetu. Dzięki nowej funkcjonalności wystarczy dostęp do WiFi (np. w hotelu) lub lokalna karta do telefonu z pakietem internetowym, aby połączyć się z Wartą bez dodatkowych kosztów. Po wybraniu dedykowanego przycisku klient Warty połączy się bezpłatnie z konsultantem w Polsce, który zapewni odpowiednie wsparcie osobie objętej ubezpieczeniem. Dostęp do nowej funkcji możliwy jest przez smartfon za pośrednictwem strony https://wartatravel.eap.pl/ oraz aplikacji Messenger.

Naszym celem jest maksymalne uproszczenie komunikacji między klientem i konsultantem. Dzięki nowemu rozwiązaniu dajemy ubezpieczonym w Warcie możliwość szybkiego połączenia z dowolnego zakątka świata, bez narażania ich na dodatkowe opłaty. Oznacza to dla osób mających problemy zdrowotne podczas wyjazdu zagranicznego duże oszczędności – dodaje Jarosław Nowak .

Internetowe, bezpłatne połączenie z konsultantem to kolejne rozwiązanie, które wpisuje się
w strategię firmy. Zakłada ona m.in. praktyczne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych do zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów.

Dodaj komentarz